~Selamat Datang~

Friday, April 22, 2011

~encik: tolong sedar diri sikit~

ENCIK:
saya ni dah ada BF, awk pon dah ada GF, sy dah stalker FB awk... xpyh lah nk gebang2... awk jugak ckp, GF awk tu bakal lawyer... family awk, makcik, pakcik sume dah kenal... siap dah g bercuti sama ngan family awk kn? BAGUS.. sgt bagus...

ENCIK:
ingat x dulu, sy terus terang dah ngan awk, sy mmg xde hati langsung dengan awk, kita hanya kawan.. kawan.. dan terus berkawan.... Encik sendiri dah tau siapa BF sy, Org mana, n Ecik tahu syg sygkn dia....

ENCIK:
stop la panggil sy syg... sy xsuka.... stop la msg sy walaupun hanya kadang2... sy xperlukan semua tu... sy bukan budak2 la.... awk ckp walau ada GF, sy tetap masih dlm hati awk, sampai sekarang/. oho~~ ini nonsense... teramatlah DRAMA KING... sedangkan, kita mmg xpernah bercinta, xpernah bermesra, berjumpa pon sekali sekala... TAK PAHAM.

ENCIK:
dalam hati sy, ada dia... untuk dia... dan hanya dia.... xkn ada ruang untuk ENCIK. SEKIAN-

No comments:

Post a Comment