~Selamat Datang~

Wednesday, February 16, 2011

~tangisan + wanita~

saya suka menangis... mungkin sbb sy seorang perempuan... atau mungkin sbb hati saya lembut... atau mungkin juga sebab saya anak bongsu... atau mungkin sebab saya anak manja.. atau mungkin juga sebab saya sering dimanjakan... ntahlah... yg pasti sy mmg suka nangis... tp, sy xsuka nangis depan org... sy suka nangis dalam diam... best jugak kdg2... try la kalau boleh.. =)

kadang2 tu, kalau marah pon saya menangis, kalo sedih lagi la menangis, sakit hati pon saya boleh menangis... hahahah... tp, kalo merajuk, even nak nangis pon, sy akan tahan... then buat2 la mensibukan diri supaya xlayan sgt rajuk hati.. heee... cewek ke saya ni? xla... luaran saya xmcm ni... try la tanya kawan2 saya... dorg mesti cakap susah nak nampak saya ni marah ke, nangis ke depan org.. betul kn kwn?

okay.. kenapa saya suka menangis? yang sebenarnya, bila menangis, saya akan tenang... semua benda akan lepas bersama air mata yang mengalir tu... lagipon, biasa saya nangis malam2.. so, penat nangis, saya tido la.. hahahah..
dulu, saya pernah kena tengking... seumur hidup 21tahun xpernah kena tengking ke, or kena marah macam tu... terus bergenang je airmata time tu... tp, kawal je la... sy xnak nangis depan2 org... tp, pernah jugak saya nangis depan org... time tu, nangis teruk2 gila2 punya... macam dah mati laki... hahhah... ye la... kita dah letak kepercayaan 100% kat org tu, org tu tipu kita... (haih~ frust kejap teringat cita lama.. huu~~)

sekarang, pukul 11.23pm, masa saya ngah menaip ni pon, airmata saya meleleh je... hai la baba- menangis je la keje ko kn? ish2... tp, xpe... saya nangis diam2.. bukan meraung2... bukan nyusahkan org pon.... nnt letih senyap la... kdg2 tu kan, dlm kete pon sy boleh tahan nangis... org kalo betul kenal dengan saya, mesti tahu sgt perubahan2 diri saya ni... sebab saya suka bercakap, lg2 dengan org tersayang.. bf ke, mak ke, akak ke, abg ke, bestie2 sy lg la... kadang2 tu, dah xde cita nk cakap, pasal kerja2 saya pon leh jadi bahan bualan... sampaikan kdg2 tu setiap pe yg jadi kat ward, semua la saya cita kat umah.... tp, sy bukan la seorang yang banyak cakap bila bersama rakan kerja, rakan seperjuangan, mahupun rakan taulan... hahahah

lg satu, saya ni suka sangat menjaga hati org.. tp, kdg2 niat baik saya selalu disalah ertikan... tak tahu la... mungkin cara penyampaian saya salah, atau cara pemahaman org thdp sy lain... ntahla... org kata, jangan jaga hati org sgt... nanti kita sendiri makan hati.... betul la tu... tp, xsalah kan jaga hati orang utk kegembiraan atau kebahagiaan..=)

okay;
ntah apa yg saya dah merepek ni;
mood macam swing2... ahahhaha
korg pulak macam mana?

No comments:

Post a Comment