~Selamat Datang~

Wednesday, February 2, 2011

~Kenapa saya selalu -ve berbanding +ve?~

  1. sbb sy pernah dikecewakan and mengecewakan... so, bg saya, banyak yang dikatakan tu, lebih banyak drama daripada realiti kecuali kalo dah memang sesuatu perkara itu terjadi dan mempunyai bukti.
  2. sbb kepercayaan saya terhadap seseorang selalu dihampakan, diperkotak-katikan dan dipermain2kan.
  3. sbb harapan yang selalu diberikan kepada saya, hanya akan tinggal kenangan.
  4. sbb sy telah didik utk menghormati seseorang, atau menghormati pasangan, tp, bila pasangan tidak hormatkan saya, so sy akan mula menjadi -ve terhadap mereka.
  5. yg utama.. hati sy sebenarnya tersangatlah lembut... bila semua perkara negatif2 yg berlaku keatas diri saya sepanjang umur sy skrg ni, ni la yg membuatkan saya lbh bersikap -ve berbanding +ve... TETAPI, walaupun fikiran sy terlalu banyak memikirkan -ve, saya mampu bersikap +ve... so, ia xkan memberi kesan buruk kepada saya, mahupun org lain... sekian-

2 comments:

  1. aku pernah ade dalam situasi kau..
    always be with u x kire ape beb =)
    thanks 4 being my friend..

    ReplyDelete