~Selamat Datang~

Monday, January 24, 2011

~belajar memasak~

itu la dia.. tajuk entri pon dah terang2 ckp.. gua kena belajar masak dah sekarang nie.. haih~ asyik kena bebel je... nak kahwin kena pandai masak... umur pon baru je 21tahun 2bulan... hahahah.. tp, xpe... utk kebaikan diri sendiri jugak...
so, today gua de belajar buat kek batik... hahaha... mesti korg yg pro masak, mesti dah gelak guling2 kan? sbb benda paling senang nak buat sebenarnya.. tp, kemalasan punya pasal la ni... MALAS kn penyakit yang paling teruk tapi, xde penawarnya lagi... hikhik.. xpe2.. i/allah akan hilang dah malas tu.. sbb dah ada minat nak belajar masak... setakat ni, kalo takat masak2 air tu, goreng2 tu, pandai la... ni nak belajar banyak lagi... kalo x, hari2 la kena bebel gamaknya...
nak tahu kena bebel dgn sape? ehem.... tettt~~~~

3 comments:

  1. bile nak bagi aku rase?
    hahaha..
    nmpk cam best jew nie..

    ReplyDelete
  2. Hahaahah... Xsia2 i bebel ari2... Berkesan jugak.. Ingat keras pale sgt2...

    ReplyDelete
  3. hahahaha..terpaksa belajar siot~~kih3~~

    ReplyDelete