~Selamat Datang~

Tuesday, August 31, 2010

~ceritera lama~

saya pernah sukakan kamu..
tp, dulu... 5tahun dahulu..
masa zaman sy sekolah..
mungkin juga hanya perasaan biasa..
atau cinta monyet antara kita...
itu hanya ceritera lama...
hubungan itu indah..
walau hanya seketika..
tp, ingat.. itu ceritera lama...
antara kita, dah tiada apa..
sudah 5tahun lamanya.. ia hilang meniti usia..
kini, saya punya cinta hati saya...
bukan kamu.. kerna kamu, juga punyai dia..
insan yang menyukai kamu, seikhlas hatinya...
saya cuma mahu, pergilah dr hidup saya...
buanglah segala harapan.. mahupun kenangan...
kerna saya, tidak mungkin berpaling..
utk kamu yg masih mengharapkan saya....
maaf... hubungan tidak mungkin boleh dipaksa..
walau selama mana, sekuat mana ingatan kamu terhadap saya,
antara kita, hanya ceritera lama...

*buat kamu H***** A*****, xpyh nk pretend yg kamu tu kuat nk tanye2 psl sy ngan bf sy, sbb at last, kamu juga perli sy.. sbb kamu skt hati kn? jeles? xpe.. xpyh nk cite yg kamu gado ngan gf ke, apa ke, itu bukan jalan utk kamu jumpa sy, jauh skali kuar dgn sy... maaf sbb sy xjwb call kamu, xbls msj kamu, sbb sy xnk..

No comments:

Post a Comment